" عده ای در استان قزوین به دنبال مصادره ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به نفع خودشان هستند! "

" عده ای در استان قزوین به دنبال مصادره ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به نفع خودشان هستند! "



موج سواری مساله امروز و دیروز نیست بلکه قدمتی به عمر چاپلوسی و فرصت طلبی تاریخ دارد. اگر بخواهیم از مردانی که به جای نانِ بازو، نانِ چاپلوسی و تَمَلق را سر سفره های رنگین خود برده اند نام ببریم کم نیستند! آنهایی که به ناحق، نام و نان خود را به دسترنج عده ای گره می زنند و با استثمار دسترنج دیگران برای خود منافعی تعریف می کنند. این هنر! در ذات انسانهایی هست که به صورت طبیعی، شایسته و بایسته لیاقت داشتن جایگاه اجتماعی و سازمانی فعلی خود را نداشته و با متوسل شدن به زبان بازی، دو رویی، تعریف و تمجید بیش از حد؛ ضعف ها، کاستی ها و بی کفایتی های خود را پنهان می دارند. و صد البته وجود رابطه به جای ضابطه و قانون و عدم شایسته سالاری زمینه های اصلی بروز این پدیده را فراهم می کند.

ولی بد نیست بدانید چنین افرادی در عالم سیاست همیشه سکه دوریی هستند که یک روی آن در مقابل مسئولین با چاپلوسی و تملق و روی دیگر آن به صورت « عوام فریبی » یا « مردم فریبی » نشان داده می شود! عوام فریبی آنها با تحریف حقایق و ادعا های دروغین و بی‌پایه و اساس صورت می گیرد تا بتوانند همراهی، موافقت و پشتیبانی آنها را به خود جلب کنند. یکی از نمونه های  چاپلوسی و عوام فریبی در استان قزوین ادعای ضد نقیضی است که محمد علیخانی به بهانه برگزاری گرد همایی بزرگ حامیان دولت در استان قزوین بیان نموده است و در آن متملقانه اظهار داشته : « گرامیداشت حماسه ماندگار 24 خرداد که زمینه استقرار مدیریت عقلانیت و اعتدال را در کشور فراهم نمود، وظیفه همه دلسوزان به نظام و کشور است. » این در حالی است که ایشان جزء اولین کسانی است که در کنار نماینده تندرو مجلس ششم، دولت را به بی تدبیری و عدم بکارگیری عقلانیت در انتصابات مدیران ارشد استان متهم نموده است و حتی هنوز از مهلتی که ایشان با خط و نشان افراط گونه برای نماینده عالی دولت در استان قزوین کشیده، زمان زیادی نمی گذرد! و یا اینکه تا کنون جوهر نامه هایی که به قلم سید ناصر قوامی به این طرف و آن طرف ارسال شده، خشک نشده است!   حال چه شده و ایشان مترصد چه نوع سوء استفاده ای از جشن پیروزی دولت تدبیر و امید در استان قزوین است؟ موضوعی جدیدی به شمار نمی آید! چرا که فکر کنم تنها خواجه حافظ شیرازی است که نمی داند ایشان به همراه دوستان تندرو خود به دنبال سوء استفاده انتخاباتی از این جشن به نفع خود هستند. در غیر این صورت همانگونه که ایشان مدعی شده اند : « گرد همایی با هماهنگی کامل بین اصلاح طلبان و فعالان ستاد اقای روحانی و حامیان دولت تدبیر و امید برگزار خواهد شد. » کاملاً مشخص می کند لااقل خود آنها هم به این نتیجه رسیده اند که حساب بچه های ستاد دکتر روحانی از اصلاح طلبان جداست، در غیر این صورت اگر حسابشان جدا نیست چرا از همه آنها به عنوان حامیان و فعالان ستاد دکتر روحانی نام نبرده اید؟ اگر حسابشان جدا نیست، چرا باید هماهنگی بین اصلاح طلبان و حامیان و فعالان ستاد دکتر روحانی صورت بگیرد؟ پس پاسخ بدهید : مگر بچه های ستاد آقای دکتر روحانی در استان قزوین بی دست و پا هستند که شما برایشان تعین تکلیف کنید؟

خوب مشخص است هدف چیز دیگری است! هدف این آقایان بلانسبت دوستان، « حَمّالی» بچه های ستاد و حامیان دکتر روحانی برای برگزاری جشنی به نام جشن پیروزی دولت تدبیر و امید به کامِ اصلاح طلبان تندرویی همچون فرزندان علیخانی و ناصر قوامی به عنوان میتینگ انتخاباتی است. البته آقایان از همین الان هم با بیان اینکه: «به دلیل محدودیت و محرومیت اصلاح طلبان از امکانات عمومی در این گرد همایی اصلاح طلبان استان با هزینه های شخصی حضور پیدا کنند.» ژست مظلوم نمایی خود را گرفته اند! محرومیت شما برای همگان مُبَرهَن است و صد البته سوء استفاده های اقتصادی و تجاری شما بر همگان پوشیده نیست!

حرف همه دوستداران و حامیان ستاد آقای دکتر روحانی در استان قزوین این است که ما باید قسم حضرت عباس شما را باور کنیم یا دُم خروس را؟ چرا که اگر به حرف هایی که در تعریف از دولت روحانی زده اید، اعتقاد دارید!؟ چرا آن منصوبان دولت را تخریب می کنید؟ نامه کذایی به رئیس جمهور می نویسید و در آن نامه بی شَرمانه تهدید می کنید که اگر خواسته هایتان نادیده گرفته شود حمایت خود را در روزهای سخت از دولت بر می دارید! اگر اعتقاد ندارید! چرا مردم را اینقدر بلانسبت احمق فرض کرده اید که می خواهید با نَمَد جشن پیروزی مردم، برای خودِ مردم کلاهی گشاد بدوزید و زمینه عَرضه هر چه بیشتر خود را به مردم فراهم کنید! فکر می کنید مردم نمی دانند حامیان روزهای خوشِ دولت، رفیقانِ بندِ کیف و کِیف هستند و نمی شود رویشان حساب باز کرد؟

برای شما این دولت کم مایع نگذاشته است. آیا فکر نمی کنی مشاور وزیر نفت شدن برای امثال تو، کمی زیاد است؟ آیا فکر نمی کنی موج سواری تو و پدر گرامتان در عرصه های مختلف، حتی برای خودتان هم تبدیل به حنای بی رنگی  شده است؟ آیا فکر نمی کنید حرف های ضد نقیض شما در رابطه با دولت و نوشتن نامه های کذایی بیش از هر چیز، آبروی حامیان دولت در استان را به خطر می اندازد؟ آیا در این استان کسی نیست و باید دو نفر افراطی در خصوص جشن دولت اعتدال با این و آن مصاحبه کنند؟

نمی دانم تاریخ از اینها چگونه یاد خواهد کرد و زمانه کِی به ما یاد خواهد داد که به جای تَمَلق، کسانی که خود برای گرفتن پُستی، تَمَلق و چاپلوسی صدها نفر را به جا می آورند؛ مردانه دست روی زانوی خودمان بگذاریم و روی پایِ حتی شکسته خودمان تکیه بدیهم و جوانمردانه در مقابل این نوع چاپلوسی ها بایستیم!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد