" عده ای در استان قزوین به دنبال مصادره ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به نفع خودشان هستند! "

" عده ای در استان قزوین به دنبال مصادره ستاد انتخاباتی دکتر روحانی به نفع خودشان هستند! "



موج سواری مساله امروز و دیروز نیست بلکه قدمتی به عمر چاپلوسی و فرصت طلبی تاریخ دارد. اگر بخواهیم از مردانی که به جای نانِ بازو، نانِ چاپلوسی و تَمَلق را سر سفره های رنگین خود برده اند نام ببریم کم نیستند! آنهایی که به ناحق، نام و نان خود را به دسترنج عده ای گره می زنند و با استثمار دسترنج دیگران برای خود منافعی تعریف می کنند. این هنر! در ذات انسانهایی هست که به صورت طبیعی، شایسته و بایسته لیاقت داشتن جایگاه اجتماعی و سازمانی فعلی خود را نداشته و با متوسل شدن به زبان بازی، دو رویی، تعریف و تمجید بیش از حد؛ ضعف ها، کاستی ها و بی کفایتی های خود را پنهان می دارند. و صد البته وجود رابطه به جای ضابطه و قانون و عدم شایسته سالاری زمینه های اصلی بروز این پدیده را فراهم می کند.

ولی بد نیست بدانید چنین افرادی در عالم سیاست همیشه سکه دوریی هستند که یک روی آن در مقابل مسئولین با چاپلوسی و تملق و روی دیگر آن به صورت « عوام فریبی » یا « مردم فریبی » نشان داده می شود! عوام فریبی آنها با تحریف حقایق و ادعا های دروغین و بی‌پایه و اساس صورت می گیرد تا بتوانند همراهی، موافقت و پشتیبانی آنها را به خود جلب کنند. یکی از نمونه های  چاپلوسی و عوام فریبی در استان قزوین ادعای ضد نقیضی است که محمد علیخانی به بهانه برگزاری گرد همایی بزرگ حامیان دولت در استان قزوین بیان نموده است و در آن متملقانه اظهار داشته : « گرامیداشت حماسه ماندگار 24 خرداد که زمینه استقرار مدیریت عقلانیت و اعتدال را در کشور فراهم نمود، وظیفه همه دلسوزان به نظام و کشور است. » این در حالی است که ایشان جزء اولین کسانی است که در کنار نماینده تندرو مجلس ششم، دولت را به بی تدبیری و عدم بکارگیری عقلانیت در انتصابات مدیران ارشد استان متهم نموده است و حتی هنوز از مهلتی که ایشان با خط و نشان افراط گونه برای نماینده عالی دولت در استان قزوین کشیده، زمان زیادی نمی گذرد! و یا اینکه تا کنون جوهر نامه هایی که به قلم سید ناصر قوامی به این طرف و آن طرف ارسال شده، خشک نشده است!  ادامه مطلب ...

" دولت تدبیر و امید آمده است برای مردم کار کند نه اینکه جاده را برای اصلاح طلبان تندرو و سرخورده صاف نماید!؟ "

" دولت تدبیر و امید آمده است برای مردم کار کند نه اینکه جاده را برای اصلاح طلبان تندرو و سرخورده صاف نماید!؟ "


 

اصلاح‌طلبان تندرو با وجود اینکه دولت دکتر حسن روحانی را فرصتی برای احیای اصلاحات می‌دانند و از این دوران به ‌عنوان دوران گذار یاد کرده و آن را برای خود ، در قامت یک «جاده صاف‌کن» به منظور از میان برداشتن موانع می بینند؛ به همین دلیل نه تنها تا کنون موضع‌ حمایتی از دولت دکتر روحانی نداشته اند بلکه بیشتر در محافل و پشت صحنه ها به گونه ای رفتار و فعالیت می کنند که هزینه‌های عملکرد دولت یازدهم به پای جریان اصلاحات گذاشته نشود.

با این وجود برخی از اصلاح طلبان تند رو که برای خود جایگاه پدر سالارانه قائل هستند با تحریک تعدادی از عناصر سرخورده ( محمد علیخانی، محسن بهشتی سرشت، حسن رئیسیان امیری و . . . ) ضمن نوشتن نامه های تند به مدیران ارشد  و مصاحبه های قیم مآبانه سعی دارند به گونه ای وانمود کنند که گویی تمام زحمات آقای دکتر روحانی و دولت ایشان به دوششان بوده ولی ثمری به دست نیاورده اند و این ثمر تنها با جلب رضایت آنها حاصل می گردد. البته اشتهای این دست از آقایان به قدری زیاد است که تنها خود را ملاک رضایت می دانند. 

ادامه مطلب ...