" دولت تدبیر و امید آمده است برای مردم کار کند نه اینکه جاده را برای اصلاح طلبان تندرو و سرخورده صاف نماید!؟ "

" دولت تدبیر و امید آمده است برای مردم کار کند نه اینکه جاده را برای اصلاح طلبان تندرو و سرخورده صاف نماید!؟ "


 

اصلاح‌طلبان تندرو با وجود اینکه دولت دکتر حسن روحانی را فرصتی برای احیای اصلاحات می‌دانند و از این دوران به ‌عنوان دوران گذار یاد کرده و آن را برای خود ، در قامت یک «جاده صاف‌کن» به منظور از میان برداشتن موانع می بینند؛ به همین دلیل نه تنها تا کنون موضع‌ حمایتی از دولت دکتر روحانی نداشته اند بلکه بیشتر در محافل و پشت صحنه ها به گونه ای رفتار و فعالیت می کنند که هزینه‌های عملکرد دولت یازدهم به پای جریان اصلاحات گذاشته نشود.

با این وجود برخی از اصلاح طلبان تند رو که برای خود جایگاه پدر سالارانه قائل هستند با تحریک تعدادی از عناصر سرخورده ( محمد علیخانی، محسن بهشتی سرشت، حسن رئیسیان امیری و . . . ) ضمن نوشتن نامه های تند به مدیران ارشد  و مصاحبه های قیم مآبانه سعی دارند به گونه ای وانمود کنند که گویی تمام زحمات آقای دکتر روحانی و دولت ایشان به دوششان بوده ولی ثمری به دست نیاورده اند و این ثمر تنها با جلب رضایت آنها حاصل می گردد. البته اشتهای این دست از آقایان به قدری زیاد است که تنها خود را ملاک رضایت می دانند. 

  به همین دلیل می بینیم در بیانیه ای که در آذرماه 1392 به مناسبت انتصاب استاندار، توسط محمد علیخانی تحت عنوان " بیانیه اصلاح طلبان در حمایت از مرتضی روزبه استاندار جدید قزوینمنتشر گردید، بدون اینکه اشاره ای داشته باشند که ملاک سنجش مطالبات رأی دهند گان چه چیزی می باشد، به صورت قیم مآبانه با خط و نشان کشیدن برای استاندار اینگونه آورده اند: « . . . حمایت آنها تا جایی ادامه خواهد یافت که رویکرد استاندار محترم استان قزوین در جهت تحقق مطالبات مشروع رأی دهندگان، انتصاب مدیران کارآمد و پایان دادن به میدان داری به عناصر ناکارآمد باشد . . . »

در ادامه زیاده خواهی ها، محسن بهشتی سرشت دبیر سابق حزب منحله مشارکت در جلسه دی ماه 1392 اصلاح طلبان در منزل قدرت اله علیخانی طلبکارانه از استاندار در خواست می کند تا 80 درصد انتصابات مدیران را از اصلاح طلبان مورد نظر آنها بکارگیری نماید. مجدداً در این راستا، محمد علیخانی در 26 اسفند 1392 با خط و نشان کشیدن برای استاندار به ایشان تا آخر خردادماه  1393 مهلت می دهد تا رضایت آنها را جلب کند در غیر این صورت.... !؟

البته همه فعالیت های آنها به اینجا ختم نشد، بلکه سید ناصر قوامی بارها از اصلاح طلبان خواست تا با تهیه و تنظیم نامه نسبت به عملکرد آقای روزبه انتقاد نمایند و صد البته در این امر عبدالرزاقی ها همیشه پیش گام بوده اند.

این که در نامه ها ارسالی تا چه میزان ادب رعایت شده است، اشاره به بخشی از آخرین نامه منتشر شده کافی است. آنها در نامه ای که خطاب به رئیس جمهور محترم نوشته شده است، ایشان را تهدید به عدم حمایت کرده اند و آورده اند که اگر خواسته های آنها تحقق پیدا نکند در حمایت از وی تجدید نظر خواهند کرد.

گفتن این جملات تکرار مکررات است اما چه کنم؛

شاید کمی دیر شده باشد! شاید سخن گفتن در باره کسانی که همه چیز را برای خود می خواهند مشکل باشد! شاید خواندن این جملات برای ذائقه کسانی که حتی چشم دیدن خودشان را هم در آیینه ندارند تلخ باشد! شاید شنیدن این مطالب برای کسانی که فقط زبان به هجو گشوده اند ناگوار باشد! اما بگذارید بگویم: عده ای در سودای مسئولیت مکتوب های زیادی را خطاب به وزیر، وکیل، آقا زاده ها و... نوشته اند و در آن نامه ها ضمن تخریب نیروهای معتدل و توانمند با اتهام « بی دست و پائی، ناتوانی و تندرویی » خود را به عنوان عاقل و صاحب نظر معرفی کرده اند، غافل از اینکه سایه شیری که زیر آن نشسته اند بر آمده از عرق زحمات همین آقایانی است که امروز آنها را رها کرده و بیش از هر چیزی به دنبال تقدیر خود رفته اند و بی شرمانه مدام  برای این و آن نامه تهدید می فرستند.

شما چرا داد از اعتدال می زنید آیا کسی در این استان هست که نداند شما در تهدید یَد طویل دارید! آیا کسی هست که به یاد نداشته باشد شما سابقه خروج از حاکمیت دارید! آیا فکر کرده اید مردم حرف های نسنجیده  شما را از یاد برده اند! شما کی می خواهید دست از این تهدید ها بردارید؟ لااقل زمانی که به نام اعتدال نامه می نویسید کمی هم به فکر آبروی فعالان ستاد آقای دکتر روحانی در استان قزوین باشید و حرف های نرم تری به زبان آورید. هر چند با این روشی که شما در استان قزوین با تهدید مدیران، معاونین، استاندار و رئیس جمهور  در پیش گرفته اید، فکر کنم به میانه سال نرسیده دوباره داعیه خروج از حاکمیت را در پیش خواهید گرفت.

 ـ واقعاً قباحت و فرصت طلبی هم حدی دارد! شما با استفاده از دولت آقای روحانی خودتان را دوباره مطرح کردید، بس نیست؟

ـ کمیته های انتخاباتی خود را با وجود شعار قانون مداری رئیس جمهور هنوز دو سال مانده به انتخابات مجلس دهم مشخص نموده اید و فعالیت های غیر قانونی را شروع کرده اید، کافی نیست؟

ـ به دلایل واهی مانع ورود حامیان معتدل و توانمند آقای روحانی به عرصه قدرت شده اید و مدام سهم خواهی های جدیدی را مطرح می کنید، کافی نیست؟

شاید اگرشما اجازه می دادید که دیگران کمی با عقلانیت به جلو می آمدند و از همان روزهای اول به جای انتشار بیانیه های بی محتوا و خط و نشان کشیدن برای استاندار، مدیران را همراهی کنند، به جای باج خواهی دست دوستی بدهند، به جای معرفی افراد تندرو به استاندار افراد صاحب صلاحیت را معرفی کنند، به جای تحقیر تکریم کنند و به جای ناسزاگویی کمی محترمانه سخن بگویند، امروز دست کم  فعالان ستاد دکتر روحانی در استان قزوین اوضاع بهتری نسبت به دیروز داشتند و من همچنان به توصیه برخی از دوستان قلم را زمین می گذاشتم و نمی گفتم: ما ضربه اساسی را در تمام طول دوره اصلاحات از شخص، شخیص شما خوردیم! شما که فرصت طلبانه پاچه هایتان را بالا نکشیده وارد هر کاری شده و نخود هر آشی می شوید و مانند آفتاب پرست هر روز به یک رنگ درمی آیید!

میزان اعتدال و صبوری شما را در دولت اصلاحات با خروج از حاکمیت، به اندازه کافی همگان سنجیده اند که شما چگونه اصلاح طلبان را به بن بست رساندید! و اینک در کنار عده ای از خود راضی به شیوه های مختلف برای همه خط و نشان می کشید و با بیان جملات نسنجیده همه را به بن بست عبور از روحانی سوق می دهید. و جالب اینکه انتظار دارید مورد همراهی و تشویق حامیان دولت دکتر روحانی هم قرار بگیرید.

ما به شما در جشنی که به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در استان قزوین برگزار خواهد شد نشان خواهیم داد که مردم و حامیان رئیس جمهور محبوب مان پای رأیی که داده اند تا آخر ایستاده اند!

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 09:09

دستشون درد نکنه .واقعا نبایدبه امثال بهشتی سرشت علیخانی وقوامی جولان داد -ماطفدار اعتدالی از جنس قاسمی ها هستیم-این افراد باعث شدن ما 84 شکست بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد